Članki avtorja: Meta Pavlin Avdić

Radosti materinstva
MMARKETING

Radosti materinstva v oglaševanju niso tako sladke

patagonia
MMARKETING

Potrošnik je kralj, toda kateri – Gatsby, Lear ali tisti na…

izgovori
MMARKETING

Izgovori na vrtiljaku

frizure
MMARKETING

Kakšne frizure pa so v trendu to jesen?

nogomet2

Skriti učinki evropskega prvenstva v nogometu

z
MMARKETING

Resnično berete to? To pa je dosežek!

hellmans
MMARKETING

Še vedno manjkajoči ključni košček

pivo
MMARKETING

Pivo, ki ruši zakone. Namerno.

BBC
MMARKETING

Trajnost kot popolna medijska praksa ali kako to počne BBC

margarina
MMARKETING

Pa tako lep dan je bil, preveč lep za smrt

KimK
MMARKETING

Kim bo vedno izgledala hladno

Molk ni zlato

Molk ni zlato, vsaj ne bi smel biti

smmisel1
MMARKETING

Zares dober svet

apple nature
MMARKETING

»Let's get Frank!«: Ups, bodimo iskreni

reckl
MMARKETING

Ali je možno reciklirati tudi oglaševalske akcije?

smmisel
MMARKETING

Zakaj pa v drugi ali tretji fazi LCA ne bi posegli po načrtih…

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji